मलाई मान्छे बन्नु छ !

0
मलाई मान्छे बन्नु छ ।

मान्छे जस्तो होईन,


ठ्याक्कै मान्छे बन्नुछ ।


्यसैले,


हे मेरा ज्ञानेन्द्रियहरु हो !


हे मेरा जनेन्द्रीयहरु हो !


मलाई नरोक,


नछेक



नभट्काऔ


कुनै क्षणिक स्वार्थको


कालो भुमरीमा !


म मान्छे बन्न चाहन्छु,


मान्छे जस्तो होइन !


ठ्याकै मान्छे बन्न चाहान्छु ।


त्यसैले,


हे मेरा अतितहरु हो !


हे मेरा भबिस्यहरु हो !



आजहरु हो !


तिमीहरु,


नासल्बलाओ मेरो छाती भित्र


मलाई कुटिल हाँसो


हाँस्नु छैन ।


मलाइ झुटो मान


चाहिएको छैन ।


मलाई कुनै तक्मा र पगरीको


जरुरत छैन ।


त्यसैले,


हे मेरा चाहनाहरु हो !


तिमीहरु संयमता अपनाओ


र मेरा मित्र बन -


सत्रु होइन ।


म मान्छे बन्न चाहन्छु ।


ठ्याकै मान्छे बन्न चाहान्छु ।


मान्छे जस्तो होईन ।


त्यसैले,


हे मेरा ज्ञानेन्द्रिय ,


जनेन्द्रीय,


अतित ,बर्तमान र भबिस्यहरु हो !


तिमीहरु नछटपटाओ मेरो छाती भित्र


म मान्छे बन्न चाहान्छु !


मान्छे जस्तो होईन ।


ठ्याकै मान्छे बन्न चाहान्छु ।



सर्जक:बिपिन ओझा

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)