...जागरूप, सिर्जनशील , विकाश र परिवर्तन चाहने युवाहरुको जमघट :-

"कोहबरा अनलाइन"
आउनुस तपाइँ पनि हामी सबै सँगै हिडौ, यो डिजिटल दुनियामा ...
राष्ट्र संमृद्धि बनाउनको लागी स्थानीय तह देखिनै प्रविधिको विकासमा लाग्नु जरुरि देखिन्छ ! कोहबरा अनलाइन परिवार ! सूचना, समाचार, साहित्य संगित संगै तपाइँ हाम्रै आफ्नै कुराहरु संगै हामी संग रहनु होस् ! E - Mail : kohabarayouth@gmail.com, Thanks to visit.

मलाई मान्छे बन्नु छ !

Posted on
  • 29 June 2011
  • by
  • Kohabara Online
  • in
  • प्रसंग :-
  • मलाई मान्छे बन्नु छ ।

    मान्छे जस्तो होईन,


    ठ्याक्कै मान्छे बन्नुछ ।


    ्यसैले,


    हे मेरा ज्ञानेन्द्रियहरु हो !


    हे मेरा जनेन्द्रीयहरु हो !


    मलाई नरोक,


    नछेक



    नभट्काऔ


    कुनै क्षणिक स्वार्थको


    कालो भुमरीमा !


    म मान्छे बन्न चाहन्छु,


    मान्छे जस्तो होइन !


    ठ्याकै मान्छे बन्न चाहान्छु ।


    त्यसैले,


    हे मेरा अतितहरु हो !


    हे मेरा भबिस्यहरु हो !



    आजहरु हो !


    तिमीहरु,


    नासल्बलाओ मेरो छाती भित्र


    मलाई कुटिल हाँसो


    हाँस्नु छैन ।


    मलाइ झुटो मान


    चाहिएको छैन ।


    मलाई कुनै तक्मा र पगरीको


    जरुरत छैन ।


    त्यसैले,


    हे मेरा चाहनाहरु हो !


    तिमीहरु संयमता अपनाओ


    र मेरा मित्र बन -


    सत्रु होइन ।


    म मान्छे बन्न चाहन्छु ।


    ठ्याकै मान्छे बन्न चाहान्छु ।


    मान्छे जस्तो होईन ।


    त्यसैले,


    हे मेरा ज्ञानेन्द्रिय ,


    जनेन्द्रीय,


    अतित ,बर्तमान र भबिस्यहरु हो !


    तिमीहरु नछटपटाओ मेरो छाती भित्र


    म मान्छे बन्न चाहान्छु !


    मान्छे जस्तो होईन ।


    ठ्याकै मान्छे बन्न चाहान्छु ।



    सर्जक:बिपिन ओझा

    0 प्रतिक्रियाहरु:

    Post a Comment